Entrada 4: Avaluació vs qualificació

Enguany és molt estrany pel tema del COVID i teníem molt de desconcert sobre com anaven a ser les classes. 
El fet que hagen sigut semi presencials m'ha agradat per què eti permetia anar una miqueta més tranquil·la. Ens han carregat amb moltíssims treballs i anar una setmana si i l'altra no et donava marge per a poder avançar
L'assignatura de didàctica de jocs i activitats esportives ha sigut prou interessants, el plantejament ha sigut positiu per a nosaltres, ja que han donat més prioritat a les sessions pràctiques. 
A més, el plantejament de l'avaluació és molt just, ja que depèn de diferents agents, l'avaluació dels mestres complementada amb l'avaluació dels companys i 'avaluació propia.
Hem pogut fer moltes classes pràctiques i açò ha sigut molt positiu perquè hem après molt més. Pense que amb la pràctica és més fàcil entendre el contingut que ens volien transmetre. La nostra especialitat és molt pràctica, en altres cursos no hem pogut gaudir de sessions al gimnàs i l'aprenentatge que adquireixes no és igual, per això m'ha agradat poder vivenciar la majoria de les classes amb pràctica.
Hem pogut conèixer esports diferents, poc usuals a l'aula d'educació física i ens han donat recursos per poder implantar-los en un futur com a mestres. 
Em va encantar la sessió de l'esgrima, ja que vàrem descobrir un esport desconegut per a la majoria i ens varen donar idees de com treballar-lo. 
La sessió de jocs de taula també va ser molt divertida, ens va donar moltes idees per a poder emprar-les en el futur. 
El rugbi o la pilota també varen ser sessions prou interessants per què es diferencien dels esports als quals estem acostumats. 
O els esports alternatius, un gran descobriment amb moltíssim potencial per a treballar en qualsevol moment.
De l'assignatura, en resum, he après tècniques i esports diferents per a treballar com a mestres. 
Com a futura docent, he après molt, tinc recursos per a encapçalar les classes, però crec que encara em queda molt per aprendre, ja que és necessària la pràctica en l'escola, enfrontar-me als alumnes per a saber com actuar, adaptar-me a ells, saber que funciona i que no i plantejar les sessions.



Comentarios

Entradas populares de este blog

Entrada 3: el meu esport alternatiu

Entrada 2: Esports col·lectius alternatius

Tasca 1: Tradició o modernitat?